17 Kasım 2016 Perşembe

Bolluk&Bereket

Can okur, ciger okur,
      İngiltere Brexit'le AB'den çıkma kararı verdi, Kolombiya barış sürecine 'hayır' dedi, Donald Trump Amerika'nın başkanı seçildi, demek ki öyle 'bu insanlar bidon kafalı' gibisinden kestirme ve saçma laflarla politik ve sosyal tablolar okunmuyormuş, demek ki dünya başka bir yere savruluyor veya başka bir yere ilerlemek istiyor ama bi takım insanlar oraya ilerlemesini istemiyormuş...
Bu derece soyut bir girizgahtan sonra yazıyı okumaya devam eden kaldıysa eğer o bir kişiyle konuşmaya devam edeyim...
   Yaşam ve refah arasında doğrudan bir bağlantı var canikom. Esasında refah, insan evladının biricik amacı. Dünya, sefahatin dibine vurmuş olanlar ve onları medyadan takip edip ağzının suyu akanlar olarak muntazaman ikiye ayrılmış vaziyette. Bu tablo kaçınılmaz bir çatışma ve yıkım yaratmakta. 
Kaynaklar sınırlı, malumumuz. Sınırsız ölçüde sahip olmak diye bir şey mimkin değil. Zaten, huzurun çok eşyaya sahip olmakla geleceği amerikan rüyası formunda bir yalan. nokta.

    Öte yandan refah ve tüketim karıştırılmakta. Refah kelime anlamıyla, bolluk ve rahat içinde yaşamak demek. Sevgi bolluğu, yiyecek bolluğu, arkadaş bolluğu, merhamet bolluğu, vefa bolluğu, vs. Fakat aklında ve kalbinde bu bolluk bilincine sahip olmadan, ne sevgiyi ne parayı ne arkadaşı hayatımızda tutmak mimkin değil. Ben de bu veriden hareketle, bugünün yıkım ve inadına da bir merhem niyetine ve en temelinde hayatıma bolluğu çağırmak ve içinde de tutmak amacıyla, Louise Hay'in Düşünce Gücüyle Tedavi kitabından alıntıladığım şu notları her gün yeniden yaza yaza beynime kazımaya karar verdim. Bu benim, Trump'a ve Brexit'e hayır, Farc'la barış sürecine 'evet' oyumdur,
belki faydası olur diye de paylaşıyorum:

Hayatımdaki herşeyi kutsamak hoşuma gidiyor: Evimi, suyumu, elektriğimi, telefonumu, mobilyamı, eşyalarımı, giysilerimi, arabamı, işimi, paramı, arkadaşlarımı; görme, hissetme, dokunma, tatma, yürüme ve bu gezegenden zevk alma yeteneğimi...
*
Faturalarımı seviyorum.
*
Güvencem herşeyi yaratan kozmik güçle bağlantı yeteneğimdir. 
*
Evrende herşey bol ve çeşitli.
*
Başkalarının parayı harcayış biçimini eleştirmiyorum.
Başkalarının talihli oluşuna seviniyorum. Her şey herkes için yeterli miktarda.
*
Kendimi daha çoğuna layık gördüğümde, daha çoğu bana gelecek.
*
Günde en az bir defa kollarımı açıyorum ve 'Evrendeki tüm iyiliklere ve bolluğa açığım' diyorum
*
Bilinç kozmik bankadır.
Kendime paradan zevk alma izni veriyorum. Para bir değiş-tokuş aracı.
*
Değişmeye hazırım!
Eski olumsuz inançlarımı bırakmaya hazırım!
*
Sabit gelir zihniyetinden vazgeçiyorum. Yeni gelir yollarına ve almaya açığım. Beklediğim ve beklemediğim kaynaklardan bana gelirler geliyor.
*
İltifatları kabul ediyorum.  İltifat bolluk bilincinin bir armağanıdır. Onu zarif bir şekilde kabul ediyorum.
*
Sınırsız bir kaynaktan 
sınırsız yollarla geleni kabul eden
sınırsız bir varlığım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder