15 Eylül 2014 Pazartesi

Bir Hafta Nasıl Geçti?

Hayatımda ilk defa geçen hafta;
  • Go-kart yaptım,
  • ad ve soyadım.com şeklinde bir web adresi satın aldım,
  • 'kariyerinize yeni bir perspektiften bakın', diye bir atölyeye katıldım,
  • kendimi arayış yolculuğumu bir bloga döktüm ve her gün aralıksız blog girdim,
  • birine (eşime) bir logo hediye ettim,
  • ev almak üzere ciddi girişimlerde bulundum (henüz bir netice olmasa da)
  • hızlı okuma teknikleri dersi aldım
  • bir fizyoterapiste (sadece masajcı değil) masaj yaptırdım, (adam, süper) 
  • kendime, başkalarının gözüyle değil, kendi yakın gözlüklerimle bakmaya başladım,
  • tevazu ve ezikliği birbirinden ayırabildim,
  • guacamole sos yaptım (beceremedim, tadı berbat oldu :)

guacamole dip sos

Ona, benden kolay kurtulamazsın çünkü seni çok seviyorum, diye yazdım

Uzun zamandan beri ilk defa geçen hafta;
  • çok sevdiğim bir dostuma, onu çok sevdiğimi söyledim (daha doğrusu yazıp postaladım),
  • sahilde tüfekle balonlara atış yaptım (en son sefer, yedi yıl önce Anadolu Kavağı'ndaydı),
  • kafamın içi veya dışındaki hiçbir negatif/sabotajcı kişi veya düşünceye prim vermedim,
  • banka kredisi almaktan korkmamaya başladım,
  • mcbook bilgisayarı, nefret etmeden, hatta severek kullandım,
  • atm'de çok oyalanan er kişisine sinirlenmek yerine, o zamanı, daha fazla ertelemeden yapmam gereken bir telefon konuşması için değerlendirdim
  • halka küpe taktım (yaşım geçiyor diye, kaldırmıştım bi kenara)
  • kendim dışında biri için kiralık ev aradım, emlakçıyla dolaştım,
  • çok sevdiğim bir başka dostumu, o, aklımdan geçtiği anda aradım ve o an gerçekten biriyle konuşmaya ihtiyacı vardı!
  • kahve falı baktırdım,
  • sabah yataktan istekle kalktım (o5.50'de istekle kalkar mı insan demeyin, oluyor :)
  • colgate yerine sensodyne aldım, fiyat farkına aldırmadan (gülmeyin, dedim ya insanlık için küçük, benim için büyük adımlar bunlar)
  • yıllardır İstanbul'dan gitmeyi istediğim halde, buna hiç hazır olmadığımı farkettim.

Şimdi sıra sizde... Bu hafta uzun zamandan beri ilk kez yaptığınız bişey var mı?

Ya da mesela, en son ne zaman;
derin bir nefes aldınız?
bir yabancıyı takip ettiniz?
5 saniyelik bir şekerleme yaptınız?
soyağacınızı araştırdınız?
birinden ilham aldınız/birine ilham verdiniz?
bir ağaç diktiniz?
yağmurda dans ettiniz?
gökkuşağını kovaladınız?

En son ne zaman bir şeyi 'ilk kez' yaptınız?

http://whenwasthelasttimeyoudidsomethingforthefirsttime.eastpak.com/

1 yorum:

  1. Dün önümde uzun bir servis yolculuk var olmasına rağmen şikayet etmeden, kendime bir kaç iş ve oyunu hazırlayıp, eğlendim!

    YanıtlaSil