9 Eylül 2014 Salı

Keşif mi Yıkım mı İnşa mı?

Pazar günü, ben, hayatımın aşkı J* (bundan sonra HAJ diye geçecek), Kuzenim Eu, onun eşi KM, diğer kuzenim Ei, Kayışdağı'nın eteğinde güzel bir yerde kahvaltı ettik. Zerguz cafe diye bi restoran, o taraflara yolunuz düşerse diye linkini vereyim; 
Kahvaltı süperdi, ama paçanga böreği ayrı bi güzeldi. Neyse biz bahçe kısmında Pazar keyfine kahveyle devam edelim dedik. Gül-naneli nargile (favorimdir), çaylar, Türk kahveleri, karşımızda Kayışdağı ormanı ooooh değmeyin keyfimize! 

Kayışdağı Ormanı

Huyum değildir ama kahveyi kapattım. Eu da uzun zamandır yapmamasına rağmen falıma bakmaya karar verdi. Fincanın içi boş neredeyse. Hani o en dipteki kapkaranlık yer vardır ya biz onu 'içinde büyük bir sıkıntı var' diye tanırız, işte o yok piyasada! Eser yok! Hal öyle olunca tabaktan başladık. Zaten falın hepsi nokta atışı ama 2 şey var ki bu bloga bahis konusu olacak. 'Bak D abla, burda böyle büyük bi yuvarlak var ya, kafa bu, her şey bu kafanın içinde oluyor. Sanki herşeyi o görüyor o duyuyor' Tabi ben o esnada şok geçiriyorum ama çaktırmıyorum... Durum tam da bu, her gün başka bir çakram açılıyor sanki, bir güvercinin kanat çırpışı bende başka türlü bir karşılık. Sanki tercüme ediyorum her şeyi, yeni baştan, yeminli.
Fincanın görüntüsü aşağı yukarı böyleydi

Tabaktaki kafa görüntüsü de buna benziyordu

Dün, evden çıkıp sağ sokağa saptığımda, baktım bi binayı yıkıyorlar. Adamın biri hortumla su tutuyor, operatör de Allah ne verdiyse kepçeyle yere indiriyordu. Hani o tabaktaki kafa var ya herşeyi o gören sanki, her şeyi sanki o duyan, bi anda bir ampul yandı o kafanın içinde... Yani kafamın içinde...

Acaba kendimi mi, bulmayı umduğum kişiyi mi arıyorum? Karşıma çıkacak kişi ya olmak istediğim kişi değilse? O halde, neden aramak yerine, inşa etmek olmasın kendini? Hem de yıkarak gerektiğinde! 

İşte, operatör 4 katlı binayı yerle bir eder, asistanı da sağ ve soldaki 'sağlam' binalar tozlanmasın diye su tutarken' kafamın içinde bu şimşekler çaktı.

Başlıktaki soruya gelince; 
Cevap; hem keşif, hem yıkım hem de inşa!

sallanmayan Salılar,
d

*İsim kısaltmaları kullanacağım blogda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder